سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره مال ما

درباره مال ما

تحقیقات و بورس تحصیلی در مقطع کارشناسی فرصتی منحصر به فرد برای دانشجویان است تا در بورس تحصیلی خود با اساتید کار کنند و خروجی اصلی تولید کنند که به دانش یا فعالیت یک رشته دانشگاهی خاص کمک می کند. مأموریت دفتر تحقیقات و بورس تحصیلی در مقطع لیسانس (OURS)، برنامه ای در مرکز مشارکت دانش پژوهان مقطع کارشناسی (CUSE)، ایجاد خدمات و برنامه های جامعی است که از دانشجویان در پیگیری تحقیق، خلاقیت، بورسیه تحصیلی و تحقیق حمایت می کند.

 

ما گاهی به گونه‌ای صحبت می‌کنیم که گویی «تحقیق اصلی» یک امتیاز خاص دانشمندان یا حداقل دانشجویان پیشرفته است. اما همه تفکرات پژوهشی است، و همه تحقیقات بومی، اصیل و با کسی است که آن را ادامه می‌دهد، حتی اگر همه افراد دیگر در جهان آن را ادامه دهند. جهان قبلاً از آنچه او هنوز به دنبال آن است مطمئن است. همچنین نتیجه می شود که همه تفکرات مستلزم خطر است. اطمینان از قبل نمی تواند تضمین شود.

جان دیویی، دموکراسی و آموزش، 1916; MW 9:155

 

بیشتر در مورد ما

کارکنان CUSE

 

سفیران دانشجوی ما

 

نتایج یادگیری دانش آموز

 

کمیته های ما

 

ماموریت ما

ماموریت OURS ایجاد خدمات و برنامه های جامعی است که از دانش آموزان در پیگیری تحقیق، خلاقیت، بورسیه تحصیلی و تحقیق حمایت می کند.

 

تحقیقات مقطع کارشناسی اغلب به عنوان دانشجویی تعریف می شود که به دنبال ایجاد یک بورس تحصیلی اصلی از طریق روش علمی، کاوش خلاق یا مطالعه عمیق است. در گراند ولی، تحقیقات در مقطع کارشناسی از دریچه آموزش لیبرال انجام می شود. عمل پرس و جو یا طرح سوال، دانش آموزان را در مسیر کار پژوهشی و خلاقانه قرار می دهد.

 

این پیگیری توسط یکی از اعضای هیئت علمی هدایت می شود که دانشجو را در سنت و روش شناسی رشته راهنمایی می کند. دانش آموزان همچنین از استانداردهای اخلاقی مطلع می شوند و اعضای متعهد جامعه دانش پژوهان در GVSU هستند.

 

دفتر تحقیقات و بورس تحصیلی در مقطع کارشناسی در کتابخانه مری ایدما پیو 230، بالای پله‌های طبقه دوم واقع شده است. با ما تماس بگیرید یا همین امروز به دیدن ما بیایید تا در مورد تحقیقات و بورس تحصیلی در مقطع لیسانس پرس و جو کنید، یک جلسه را برنامه ریزی کنید، یا درباره موفقیت خود به ما اطلاعاتی را ارائه دهید.

 

تاریخ ما

پیگیری تحقیقات دانشجویی و بورسیه تحصیلی در گراند ولی ریشه عمیقی در تاریخ دانشگاه دارد. تحقیقات اولیه دانشجویی در تعدادی از کالج های اصلی در GVSU، یعنی کالج توماس جفرسون، کالج ویلیام جیمز، و کالج هنر و علم آغاز شد. این سنت در طول چندین دهه با رشد دانشگاه ادامه یافت.

 

دانش پژوهان روز دانشجو و دانش پژوهان تابستانی دانشجویی که در ابتدا در بخش ریاضی و علوم تأسیس شده بودند، بیش از پانزده سال است که به عنوان مجری تحقیقات در مقطع کارشناسی خدمت کرده اند. این برنامه ها با تشویق تحقیقات و بورسیه های اصلی به هزاران دانش آموز خدمت کرده است.

 

SSD و S3 به کالج بروکس مطالعات بین رشته ای منتقل شدند و در سال 2006 بخشی از دفتر یادگیری یکپارچه شدند. در این مدت هر دو برنامه برای حمایت از تحقیقات دانشجویی از همه رشته ها و گرایش ها توسعه یافتند.

 

در سال 2010، دفتر تحقیقات و بورس تحصیلی در مقطع کارشناسی به عنوان بخشی از مرکز برتری علمی و خلاق (CSCE) تأسیس شد. ماموریت و هدف دفتر ایجاد خدمات و برنامه های جامعی است که دانشجویان را در پیگیری تحقیق، خلاقیت، بورسیه تحصیلی و تحقیق حمایت می کند.